צרו קשר
ּ

ניקיון בתים לאחר שיפוץ

שיפוץ בתים ודירות נועד להעלות את הערך שלהן ולאפשר לאנשים המתגוררים בהן לחיות ביתר נוחות. חשוב לזכור כי ניקיון בתים לאחר שיפוץ הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך. ניקיון לאחר השיפוץ הוא חיוני כיוון שהלכלוך שמצטבר הוא שונה לחלוטין מלכלוך רגיל של בית, לרוב דורש התעסקות בחומרים אשר ימיסו כתמים שונים ועל כן גם זקוק לידיים מקצועיות אשר יבצעו את המלאכה בצורה בטוחה. חברת קלין סיטי- שירותי ניקיון ואחזקה מקפידים על שימוש בחומרים הטובים ביותר וצוות מיומן ומקצועי שלא מתפשר על הניקיון שלכם.

איך בוחרים חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ ?

ברגע שאנו מבינים כי עדיף לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית עלינו לוודא כי אנחנו אכן עובדים עם מקצוענים. להלן הנקודות שחשוב לוודא בעת בחירת חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ:

  • שימוש בחומרים ידידותיים למשטחים שונים. חשוב לוודא כי החברה מבצעת שימוש בחומרים שלא יגרמו לנזקים לארונות או רצפות שלכם. אין סיבה לנקות את ארונות מטבח מעץ עם הרבה מים כיוון שהדבר יגרום להתנפחות של העץ ולאחר מכן עלול גם להתפתח עובש במקום. שפיכת חומצה על רצפות או משטחים שלא מסוגלים להתמודד עם חומרים כימיים קשים עלול לגרום להיווצרות חורים במשטח.
  • צוות עובדים מקצועי. אחד הדברים שחשוב לוודא הוא כי הצוות אשר יבצע את עבודת הניקיון בביתכם הינו מוכשר למשימה ויודעת עם אילו חומרים הוא יכול לנקות אילו משטחים.
  • יחס אישי. חברת הניקיון חייבת להיות קשובה אליכם. רק כך תוכלו לקבל את השירות שיענה על צרכי הניקיון שלכם בצורה מיטבית.

קודם כל- תיאום ציפיות

על מנת שהמשימה של ניקיון הבית תוכתר כהצלחה, הצעד הראשון שיש לבצע הוא לבנות תוכנית עבודה מפורטת יחד עם חברת הניקיון ולתאם ציפיות. כך תוכלו להיות בטוחים כי לא פסחתם על אף פרט והבית שלכם נמצא בידיים בטוחות. המטרה העיקרית של חברת קלין סיטי היא ניקיון אידיאלי שעונה על כל הדרישות שלכם על מנת שתוכלו לחזור לבית נקי לאחר שיפוץ ללא דאגות מיותרות.

ניקיון בתים לאחר שיפוץ – כך נעשה את זה נכון

אין ספק כי ניקיון בתים לאחר שיפוץ עשויה להיות משימה מאתגרת במיוחד במידה ואתם בוחרים להתמודד עמה בכוחות עצמכם. הרי שבסיומו של תהליך השיפוצים הארוך אתם עתידים לגלות כתמים ולכלוך שלא ניתן יהיה להסיר באמצעות חומרי הניקיון הרגילים שכולנו מכירים מהבית. כך שעל מנת להימנע מעבודה קשה ומתסכלת אשר לא מניבה את התוצאות הרצויות, מוטב יהיה לפנות אל חברת ניקיון מקצועית ואמינה אשר תשלים את המשימה על הצד הטוב ביותר בעבורכם.

  • ניקיון לאחר שיפוץ דורש שימוש בחומרים מיוחדים אשר יפרקו את הלכלוך העקשן ביותר. אך חשוב לזכור כי יש לעבוד בצורה נכונה עם חומרים אלו, זאת לאור העובדה כי רבים מהם מרוכזים מאוד ודורשים היכרות מעמיקה עם הרכב החומרים הפעיל ומציאת הריכוזים הנכונים שלכם על מנת שלא יגרמו לנזקים, הן לציוד ולמשטחים השונים והן לאדם אשר עושה בהם שימוש.
  • התאמה של החומרים הללו תתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים. שהרי בשוק כיום קיימים לא מעט חומרי ניקוי מסוגים שונים, כך שהתאמה מדויקת בין החומר למשטח אותו ינקה, חייבת להתבצע על ידי המקצוענים.
  • זכרו כי עבודה עם חברה מקצועית ואמינה תעניק לכם את האפשרות לזכות בראש שקט בידיעה כי כלל העבודה מטופלת על ידי המומחים, כך שבסיומה תוכלו אתם להיכנס לבית המשופץ והנקי שלכם מבלי דאגה.

בוחרים נכון – בוחרים קלין סיטי

על מנת להבטיח את הבית הנקי והמסודר ביותר, אנו מזמינים אתכם לבחור עוד היום בשירותיה של חברת קלין סיטי. חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם ולספק את שירותי הניקיון המתקדמים והאיכותיים ביותר בתחום.

 

ניקיון בתים לאחר שיפוץ

 

לא רק מבטיחים מקיימים!

למעלה

השאירו כאן את הפרטים ונחזור אליכם

ּ