צרו קשר
ּ

ניקיון דירות לאחר בנייה או שיפוץ

הבית עבר שיפוץ? הוא אחרי בנייה? קלין סיטי מספקת שירותי ניקיון דירות לאחר שיפוץ או בנייה שיעזרו לכם להיכנס לבית חדש נוצץ ומבריק…

אחרי כל התכנונים, הטלפונים והריצות, השקעת כסף וזמן והחיים בתוך הבאלגן הבלתי נגמר, אתם בוודאי רוצים ליהנות מהשיפוץ שעשיתם בבית שלכם. אבל זה בלתי אפשרי, אחרי בנייה או שיפוץ, הבית נשאר מלא לכלוך. אז נכון הוא משופץ, בוודאי הוספתם או הורדתם קירות, קניתם רהיטים חדשים, אבל לא כל כך רואים אותם מתחת לשכבת האבק העבה, האחידה והלא כל כך יפה שקיימת אצלכם בבית.

מלבד האבק כמובן, נשארת פסולת רבה נוספת. כתמי צבע בכל מקום , חלקי אבן, זכוכיות שבורות ושאריות של כמעט כל חומר שבו השתמשו במהלך השיפוץ. זה לא רק מלוכלך, זה אפילו קצת מסוכן.

מה עושים עכשיו? אחרי כל הכאב ראש שעברתם במהלך השיפוץ, להתחיל עכשיו לשפשף ולקרצף? ובאיזה חומרים תשתמשו? ואיך תגיעו לכל פינה? זה בטח ייקח המון זמן…! כל מה שרציתם זה ליהנות מדירה משופצת ויפה.

אין מה להתייאש! בדיוק בשביל זה קלין סיטי שירותי ניקיון המספקת ניקיון יסודי ואיכותי אחרי שיפוץ!

קלין סיטי מספקת מגוון רחב של שירותי פוליש וניקיון. אחת משירותי הניקיון המבוקשים ביותר הוא ניקיון אחרי שיפוץ. עובדי הניקיון שלנו מקצועיים ומומחים בניקיון דירות חדשות ומשופצות.

ניקיון הדירה מתבצע על ידי שימוש במכונות וציוד מקצועיות תוך שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וכמובן צוות מיומן ומקצועי שינקה לכם כל פינה, כל מסגרות בחלון וכל אריח ואריח באמבטיה וכמובן גם את שאר המקומות המלוכלכים.

צוות קלין סיטי מגיעים לרמת ניקיון גבוהה במיוחד הנשארת לאורך זמן רב.

בעזרתנו, תוכלו ליהנות הנאה מקסימאלית מהדירה המשופצת שלכם שתהיה ממש כמו חדשה! לפרטים נוספים צרו איתנו קשר.

ניקיון בתים אחרי שיפוץ הוא לא מותרות אלא דבר המחויב מכורח המציאות אחרי ההשקעה הרבה שהשקעתם בתכנון השיפוץ ואחרי שסוף סוף יכולת להיכנס לדירה המשופצת , חבל שתיפגם ההנאה שלכם בגלל שהבית לא נקי ומצוחצח.

כדי שהבית יהיה באמת נקי, יש צורך בחברת ניקיון אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון. אם תחליטו להסתפק בניקיון שלכם או של עוזרות בית רגילות , כנראה שבסופו של דבר תצאו עם עוגמת נפש ואולי אפילו הוצאות נוספות שלא תכננתם.

צוות קלין סיטי ינקה לכם כל פינה בבית המשופץ. כל כתם צבע וכל לכלוך יוסרו באמצעות החומרים המקצועיים והמכשור המיוחד הקיים אצל העובדים המיומנים של החברה.

אז במקום לעבוד ולטרוח, אתם פשוט יכולים לשבת עם הרגליים למעלה ואנחנו נעשה בשבילכם את העבודה.

בשעה טובה הסתיים השיפוץ הגדול שתכננתם זמן כה רב, אך לאחר שאדי הצבע מתפזרים והאבק שוקע, אתם מגלים כי כולו שקע על הרצפה החדשה שלכם וכי את כתמי הצבע יהיה קשה מאוד להסיר מבלי לפגוע באריחים החדשים שלכם. אין ברירה, זהו השלב בו יהיה עליכם לבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ, אך חשוב יהיה לזכור כי אתם לא חייבים להתמודד עם משימה זו לגמרי לבד, חברת קלין סיטי תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע גם בהסרתם של הכתמים והלכלוך העקשן ביותר לאחר השיפוץ.

בוחרים לבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ על ידי המקצוענים של קלין סיטי

ניקיון דירה לאחר שיפוץ שונה באופן מהותי מניקיון רגיל של הבית. לאחר עבודות בנייה ושיפוץ, אתם עלולים לגלות כי אזורים שונים בבית צברו אבק, לכלוך וכתמי צבע וטיח שאינם יורדים בעת שימוש בחומרי הניקיון הרגילים. בדיוק בשלב זה נכנסת לתמונה חברת ניקיון מקצועית אשר תשלים את המשימה בעבורכם בצורה היעילה, מהירה ובטוחה ביותר. יתרונות העבודה עם חברה מקצועית שכזו כוללים את הנקודות הבאות:

  • חברה מנוסה תוכל להתאים את חומרי הניקיון הנכונים לכל מטרה ופעולה. נקודה אשר תסייע לטפל בצורה היעילה ביותר גם בכתמים העקשניים ביותר.
  • לאור העובדה כי לרוב מדובר החומרים חזקים במיוחד, זכרו כי חושב יהיה שאנשי מקצוע מיומנים יהיו אלו אשר עושים בהם שימוש. הרי הם אלו אשר יודעים להתנהל עם חומרים שכאלו ויכולים להשלים את העבודה מבלי לגרום לנזקים למשטחים השונים, לציוד או לאדם.
  • משימת הניקיון לאחר שיפוץ תוכל להסתיים בצורה מהירה וללא מאמצים מצדכם, כל שנותר לכם לעשות זה לבחור את החברה הנכונה ולתת למקצוענים לטפל בכל.

הנכם מוזמנים לפנות עוד היום אל חברת קלין סיטי ולהבטיח את קבלתה של הדירה הנקייה והמסודרת ביותר, זאת גם לאחר השלמתו של שיפוץ מאסיבי במקום. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל ולסייע בהשגתה של הדירה החדה והמצוחצחת ביותר.

 

לא רק מבטיחים מקיימים!

למעלה

השאירו כאן את הפרטים ונחזור אליכם

ּ